Friday 20 December 2013

Merinduimu :'(

                                     Kenangan ohh kenangann :'(

20/2/2013-20/12/2013 kalau kita masih b'sama dah 10 bulan kan ? tapi apa kan daya . ada jodoh pun tak kemana kan ? mungkin selama saya hadir dalam hidup awak membuat awak derita dengan perangai saya :') , saya mintak maaf . Semoga awak dapat yg lebih baik dari saya yg boleh bimbing awak ke jalan yg benar . cukup 10 bulan saye menjaga awak . lepas ni mungkin ada orang yg menggantikan tempat saya . Dah sebulan kite b'pisah , hati saya sepi tanpe awak :') dulu awk selalu menceriakan hari~hari saya wlaupun saya sering t'luka ngan perangai awak . Takpe itu adat akan :D btw saya rindu awak sangat gelak tawa awak MUHAMMAD AZAM ! Okay lah malas nak taip panjang~panjang . Assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment